Sinds het start off van de pandemie hebben we through onze Function Participation Index bijgehouden hoe COVID-19 in zijn vele en verschillende verschijningsvormen de manier heeft beïnvloed waarop marketeers conferenties en andere persoonlijke zakelijke evenementen bijwonen. En, zoals je zou verwachten, begon het algemene convenience bij het bijwonen van persoonlijke evenementen te groeien zodra vaccins en boosters het virus minder bedreigend maakten. Activiteiten zoals uit eten gaan, sporten en movie- en theaterbezoeken zijn bijna weer normaal.
Recente COVID-varianten hebben echter grote pieken veroorzaakt in gevallen in het hele land, zo niet – gelukkig – overeenkomstige pieken in ziekenhuisopnames en sterfgevallen. We dachten dat het een goed second zou zijn om nog eens na te gaan hoe u tegenover persoonlijke evenementen staat. De gegevens die we verzamelen, helpen organisatoren om betere plannen en accommodaties te maken.
Vul daarom deze korte enquête van 3 minuten in en vertel ons hoe u denkt about het bijwonen van conferenties in de resterende maanden van dit jaar en de eerste helft van 2023. We zullen de resultaten hier in de komende weken publiceren.
Klik hier om onze enquête te beantwoorden.
Volgende lezen: Waarom we om virtuele evenementen geven: de ultieme gids voor marketeers
Ontvang de dagelijkse nieuwsbrief waar digitale marketeers op vertrouwen.