Zullen persoonlijke evenementen worden beïnvloed omdat COVID zichzelf voortdurend opnieuw uitvindt?

Nicole Smith

Sinds het start off van de pandemie hebben we through onze Function Participation Index bijgehouden hoe COVID-19 in zijn vele en verschillende verschijningsvormen de manier heeft beïnvloed waarop marketeers conferenties en andere persoonlijke zakelijke evenementen bijwonen. En, zoals je zou verwachten, begon het algemene convenience bij het bijwonen van persoonlijke evenementen te groeien zodra vaccins en boosters het virus minder bedreigend maakten. Activiteiten zoals uit eten gaan, sporten en movie- en theaterbezoeken zijn bijna weer normaal.

Recente COVID-varianten hebben echter grote pieken veroorzaakt in gevallen in het hele land, zo niet – gelukkig – overeenkomstige pieken in ziekenhuisopnames en sterfgevallen. We dachten dat het een goed second zou zijn om nog eens na te gaan hoe u tegenover persoonlijke evenementen staat. De gegevens die we verzamelen, helpen organisatoren om betere plannen en accommodaties te maken.

Vul daarom deze korte enquête van 3 minuten in en vertel ons hoe u denkt about het bijwonen van conferenties in de resterende maanden van dit jaar en de eerste helft van 2023. We zullen de resultaten hier in de komende weken publiceren.

Klik hier om onze enquête te beantwoorden.

Volgende lezen: Waarom we om virtuele evenementen geven: de ultieme gids voor marketeers


Ontvang de dagelijkse nieuwsbrief waar digitale marketeers op vertrouwen.



Over de auteur

Kim Davis is de hoofdredacteur van MarTech. Geboren in Londen, maar al meer dan twee decennia een New Yorker, begon Kim tien jaar geleden fulfilled bedrijfssoftware. Zijn ervaring omvat SaaS voor de onderneming, digitale en datagestuurde stadsplanning en toepassingen van SaaS, digitale technologie en facts in de marketingruimte. Hij schreef voor het eerst about marketingtechnologie als redacteur van Haymarket’s The Hub, een toegewijde marketingtechnologiewebsite, die vervolgens een kanaal werd op het gevestigde directmarketingmerk DMN. Kim trad in 2016 in dienst bij DMN suitable, als senior redacteur, werd Govt Editor en vervolgens Editor-in-Main, een functie die hij bekleedde tot januari 2020. Voordat hij in de technische journalistiek werkte, was Kim Associate Editor bij een hyperlokaal nieuws van de New York Occasions web-site, The Neighborhood: East Village, en heeft eerder gewerkt als redacteur van een academische publicatie en als muziekjournalist. Hij heeft honderden restaurantrecensies in New York geschreven voor een persoonlijke blog en heeft af en toe een gastbijdrage geleverd aan Eater.

Next Post

3M-artikelen: 18 geweldige voorbeelden van B2B-contentmarketing

Wat de professionals te zeggen hebben Matt Seabridge, Digital PR-supervisor, iProspect “Het gemiddelde aantal back links voor B2B-inhoud is verfrissend om te zien in termen van het benchmarken van de prestaties van uw inhoud met de rest van de branche. We vergelijken onze resultaten zo vaak satisfied de top 1% […]
3M-artikelen: 18 geweldige voorbeelden van B2B-contentmarketing