YouTube: het beste platform om merkstrategieën te ontwikkelen en uit te voeren met Truman Hedding

Nicole Smith

Het creëren van een gedenkwaardig merk kost tijd, maar er is geen manier om het meest bekend te worden in uw niche zonder te bouwen.

Om merkstrategieën te bespreken en YouTube te gebruiken om het verhaal van uw merk te vertellen, werden Jim Boykin, oprichter en CEO van Internet Marketing Ninjas, en Ann Smarty, de analist van IMN, vergezeld doorway Truman Hedding, de merkexpert achieved jarenlange digitale marketingervaring.

Truman Hedding is een progress hacker, PPC- en videomarketingexpert, spreker en een succesvolle oprichter van bureaus.

Het verhaal dat je vandaag vertelt, moet het verhaal dat je morgen gaat vertellen ondersteunen en regular zijn fulfilled het verhaal dat je in het verleden hebt verteld.

Dit kan uw succes op de lange termijn echt maken of breken: denken dat uw verhaal slechts wordt verteld door één advertentie die u maakt.

Merken vergeten vaak dat ze het verhaal in de loop van de tijd vertellen en vaak dezelfde mensen bereiken.

Zoals Simon Sinek het uitdrukte: “Mensen kopen niet wat je doet. Ze kopen WAAROM je het doet“.

Het krachtigste merkadvies is om het verhaal te vertellen waarom ze doen wat ze doen.

https://www.youtube.com/look at?v=mH90bhm0k_g

Youtube is het beste kanaal om dat verhaal te vertellen

Youtube is het beste platform als het gaat om het zichtbaar en gehoord maken van je verhaal bij de doelgroep.

YouTube heeft de krachtigste targetingtools die zijn gebaseerd op de enorme gegevens van Google die mensen classificeren op basis van hun browse- en kijkrecords.

YouTube biedt vergelijkbare targeting die PPC doet, maar omdat het meestal een top rated-of-the-funnel-system is, kan het je ook helpen dezelfde mensen keer op keer te bereiken op foundation van hun eerdere interacties achieved je advertenties.

Je kunt sequenties maken satisfied YouTube om het verhaal te beheersen en een directe reactie van je potentiële klanten te krijgen.

Het allereerste dat u moet doen bij het bouwen van een merk, is YouTube-advertenties proberen.

Om effectieve YouTube-advertenties te maken …

Haal het meeste uit de eerste 6 seconden.

Verder is er geen enkel recept: u zult verschillende manieren moeten testen om mensen naar uw advertentie te trekken en actie te ondernemen.

TikTok is een andere videomarketingtool die u kan helpen het verhaal van uw merk effectief te vertellen, maar u moet wel het juiste products hebben dat uw publiek aanspreekt.

Neem get hold of op fulfilled ninja’s als je hulp nodig hebt bij het creëren van een sterk herkenbaar merk!

Next Post

Transformeer 2022: hoe Intuit AI op grote schaal versnelt voor gepersonaliseerde klantervaringen

We zijn verheugd om Rework 2022 persoonlijk terug te brengen op 19 juli en vrijwel 20 – 28 juli. Sluit je aan bij AI- en dataleiders voor inzichtelijke gesprekken en spannende netwerkmogelijkheden. Registreer vandaag! SAN FRANCISCO – Het proper invullen van de inkooporder van een klant en het beantwoorden van […]
De beperkingen van inputkosten boven output en uitkomstwaarde voor reclamebureaus