Zoekmachineoptimalisatie is een van de snelst bewegende industrieën die er zijn en daarom is het zo opwindend.
Maar wat is er echt veranderd en wat zijn enkele verouderde mythen die moeten verdwijnen?
Jim Boykin, oprichter en CEO van Online Marketing and advertising Ninjas, en Ann Smarty, analist van IMN, worden vergezeld door Barry Schwartz om te praten above de evolutie van Web optimization en enkele veelvoorkomende Search engine marketing-mythes.
Barry Schwartz is de CEO van RustyBricka Webservicebedrijf in New York gespecialiseerd in op maat gemaakte on line technologie die bedrijven helpt de kosten te verlagen en de verkoop te verhogen. Barry blogt in excess of Search engine optimization op Zoekmachine rondetafelgesprek en Zoekmachine Land.
https://www.youtube.com/enjoy?v=bRo7JG9Y7no
Hoe is Search engine optimisation door de jaren heen veranderd?
Fundamenteel is Website positioning niet veranderd: u hebt relevante inhoud nodig waartoe Google toegang heeft en die kan worden gecrawld.
Wat veranderd is, is de Web optimization-tactiek.
Inhoud van lage kwaliteit scoort niet en Google heeft geleerd inbound links van lage kwaliteit te identificeren en te negeren. Google heeft geleerd onze kunstmatige signalen in kaart te brengen en de echte expertise te belonen.
De concurrentie is veel groter geworden, dus Google moet kiezen uit een grotere pool van opties.
De interface van Google is ook veranderd – laadpakketten, showcased snippets, afbeeldingen en video’s – alles in de weg van die 10 blauwe one-way links.
Het is een grotere uitdaging geworden om targeted traffic te genereren vanuit Google.
De Search engine optimisation-strategie is dus veel diverser geworden: je moet in die additional zoeksecties ranken. De meest succesvolle Seo-bedrijven zijn degenen die zich hebben aangepast en nieuwe kansen hebben gevonden.
Wat zijn enkele Seo-mythen die moeten verdwijnen?
Er zijn veel Web optimization-theorieën die werden tegengesproken door officiële Google-vertegenwoordigers, zoals Google Analytics-gegevens die worden gebruikt om uw rankings te verbeteren, enz.
Er zijn mythes above het bouwen van backlinks (veel bedrijven worden nog steeds misleid om betaalde blognetwerken te gebruiken). Gelukkig zijn de meeste daarvan niet meer zo gevaarlijk omdat Google ze simpelweg devalueert zonder de internet site te straffen.
Er zijn verwarringen dat DA (Area Authority) eigenlijk de statistiek van Google is (wat niet het geval is), dus als u de kwaliteit van een backlink beoordeelt, is DA geen statistiek om te gebruiken.
Er is veel verwarring in de Seo-industrie om twee redenen:
- Veel van die verwarring heeft veel te maken satisfied verouderde tactieken
- Google kan niet te beschrijvend zijn around wat ze nodig hebben om concurrentieredenen
Neem get hold of op met Ninjas en we zullen een sterke Seo-strategie voor je creëren die up-to-date en effectief is.