Transformeer 2022: hoe Intuit AI op grote schaal versnelt voor gepersonaliseerde klantervaringen

Nicole Smith

We zijn verheugd om Rework 2022 persoonlijk terug te brengen op 19 juli en vrijwel 20 – 28 juli. Sluit je aan bij AI- en dataleiders voor inzichtelijke gesprekken en spannende netwerkmogelijkheden. Registreer vandaag!


SAN FRANCISCO – Het proper invullen van de inkooporder van een klant en het beantwoorden van alle soorten verzoeken, vragen en opmerkingen is voor een onderneming al moeilijk genoeg om op individuele basis te doen. Het lijkt onmogelijk om het miljoenen keren for every dag te doen. Maar dat is wat duizenden bedrijven satisfied online verkoop- en marketingarmen 24/7 doen.

De mogelijkheid om op grote schaal gepersonaliseerde ervaringen te bieden, is ingewikkeld. Dit doen achieved unieke modellen voor elke klant is dat nog meer. Het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) en equipment mastering (ML) in de juiste gevallen kan bedrijven echter een heel eind helpen om al hun klanten tevreden te stellen, vertelde Intuit CTO Marianna Tessel het publiek vandaag op VentureBeat’s Completely transform 2022-conferentie hier in het Palace Hotel.

Intuit heeft dit kunnen bereiken doorway middel van versnelde – en soms uniek gebouwde – AI, waardoor het IT-systeem deze voordelen kan bieden aan klanten en kleine bedrijven.

Gegevens voor AI op schaal categoriseren

“Een van de dingen die we de laatste tijd veel doen, is kleine bedrijven helpen bij het categoriseren van hun gegevens”, zegt Tessel. “Dit helpt ons bij het gebruik van wat we ‘AI op schaal’ noemen. We passen AI toe op veel van onze mensen en het ziet er in elk geval anders uit. We hebben eigenlijk 2 miljoen AI-modellen in productie die dagelijks worden vernieuwd om het niveau van categorisering te bereiken dat we nodig hebben om effectief te zijn.”

Intuit begon jaren geleden fulfilled één design en bleef er gegevens aan toevoegen naarmate meer mensen klant werden. Het gaat om veel information die dienen om persoonlijkheden te definiëren. “Bijvoorbeeld, de ene persoon (die een tankstation bezit) heeft de neiging om de term ‘gas’ te gebruiken en een andere stationeigenaar kan ‘brandstof’ gebruiken – het zijn zo kleine verschillen als die deze AI-modellen persoonlijk maken die in onze productie worden gebruikt, ’, aldus Tessel.

“Elk van onze kleine zakelijke klanten is uniek en gepassioneerd more than wat ze doen het zijn allemaal individuele sneeuwvlokken. Ze willen dingen noemen zoals ze ze willen noemen – ze willen niet dat we ze dwingen tot een bepaalde manier van categoriseren,” zei ze.

Zo richt Intuit zich op de datataal van zijn vele klanten. Dit is de reden waarom het dag en nacht zoveel verschillende AI-gegevensmodellen in zijn systemen heeft.

Waarom Intuit voor AWS koos

Intuit is een AWS-winkel, waardoor het bedrijf onbeperkte cloud-computing-schaal heeft.

“AWS stelt ons in staat om de (compute)modules die we nodig hebben in te zetten op het instant dat we ze nodig hebben, wat voor ons werkt”, aldus Tessel. “In het commence gebruikten we onze bestaande resources en servers, maar het werd te duur en de complexiteit was groot. We kozen voor een combinatie van automatisering en uitvoering met AWS, maar we waren ook niet bang om sommige dingen zelf te bouwen als we ze nodig hadden.

“Denk niet about AI als alleen het ontwikkelen van de AI en de modellen maar ergens moet je zeggen: ‘Hoe kan ik het unieke van klanten vastleggen in wat ik probeer te doen?’ Dat zou betekenen dat je een aantal van je eigen applications moet bouwen. Dat is een van de reduce die we hebben geleerd.”

Als het bedrijf net zoveel maatwerk doet als het doet, hoe begrijpt Intuit dan de metatarends van het hele klantenbestand?

“Je kunt de gegevens één keer gebruiken voor een zeer gepersonaliseerd product, en daarna opnieuw gebruiken om de trends te ontdekken, zodat je daar ook van kunt leren”, zegt Tessel. “Je kunt de info op veel verschillende manieren knippen, zelfs voor dezelfde use scenario of dezelfde klant. Zo doen we dat.”
Renovate 2022 van VB gaat on the web doorway tot 28 juli.

Next Post

5 belangrijke redenen om uw zakelijke en persoonlijke financiën te scheiden

Laten we de toon zetten. Je hebt je bedrijfsidee, je bent begonnen met het binnenhalen van klanten, je web-site gemaakt en je bent klaar voor succes… of toch niet? Terwijl de zaken op gang komen, kan de ruimte voor fouten en desorganisatie beginnen toe te nemen. Als het gaat om […]