Prep voor Q4: onze ultieme piekhandelsgids

Prep voor Q4: onze ultieme piekhandelsgids

De feestdagen staan ​​weer voor de deur, maar toch. Na twee jaar van onzekerheid en verminderd sociaal call, kijken consumenten ernaar uit om de verloren tijd in te halen en terug te keren naar pre-pandemische feestgewoonten.

Ondanks de perfecte storm van stijgende kosten van levensonderhoud, een zeer drukke en concurrerende markt, en afwijkende gegevens van de afgelopen twee jaar, heeft dit vakantieseizoen nog steeds het potentieel om uitzonderlijk te zijn.

Maar als u hoopt meer tractie te krijgen voor uw e-commerce merk, moet u erkennen dat de regels zijn veranderd. Er zijn momenteel meer dan 2,14 miljard wereldwijde on the internet customers, en slechts 27,4% van de consumenten vertoont nu helemaal geen merkloyaliteit. Daarnaast is mobiele handel goed voor 60% van de totale on line detailhandelverkoop in het VK, waarbij 69% van de e-commercemerken van prepare is meer te investeren in betaalde en organische zoekresultaten.

Het is tijd om je spel op te voeren.

De ultieme piekhandelsgids

U staat er niet alleen voor – wij zijn er om u te helpen. In onze nieuwste gids, samengesteld door professionals van Hallam, leiden we u door de achtbaan van het vierde kwartaal en helpen we uw bedrijf te bloeien.

Van georganiseerde buyers tot lastminutebezoekers, uw merk, producten en diensten moeten altijd ‘front of mind’ zijn. U moet een werkelijk geweldige ervaring creëren die de verwachtingen van uw klanten overtreft en authentiek contact satisfied hen opnemen by using meerdere platforms.

In onze gids behandelen we:

  • Het huidige landschap
  • De Q4-achtbaan
  • Klaar voor Q4
  • Hoe te reageren en te draaien naar Q4-handel?

Obtain hier de gids

Vooruitblik: marktomstandigheden

Onze strategie- en reclamedirecteur, Ben Wooden, legt uit: “Als we de tweede helft van 2022 ingaan, staat het waarschijnlijk op het punt een economische recessie in te gaan – gedeeltelijk gedreven doorway inflatie, rentetarieven en energiekosten, evenals doorway verstoringen van de toeleveringsketen en de Russische invasie van Oekraïne.

“Het consumentenvertrouwen neemt af en volgens KPMG een op de drie Britse huishoudens willen bezuinigen op hun uitgaven, waarbij degenen die het hardst zijn getroffen door de neergang een einde maken aan alle discretionaire uitgaven. De meeste consumenten bezuinigen nu more than de hele linie, maar niet zo agressief als die in de lage inkomensklasse. Ze zijn nerveus above de nabije toekomst, maar geloven dat de dingen in de loop van de tijd zullen verbeteren. Als de neergang zich echter in het vierde kwartaal en daarna voortzet, kunnen ook zij alle als overbodig beschouwde uitgaven stopzetten en er is een zeer reëel risico dat dit een verdere impact zal hebben op suppliers.

Down load hier de gids

“Hoewel geen twee recessies gelijk worden gecreëerd, zullen in een recessie – in het algemeen gesproken – alle consumenten hun aankopen opnieuw prioriteren. Ze kopen nog steeds de essentiële dingen, maar kunnen heel goed op zoek gaan naar gereduceerde prijzen of goedkopere alternatieven voor hun gebruikelijke merken. Alles wat onnodig of moeilijk te rechtvaardigen is, samen achieved ‘traktaties’ en aankopen die redelijkerwijs kunnen worden uitgesteld, zal waarschijnlijk worden geëlimineerd of veel minder vaak voorkomen. Lees onze gids voor onze kijk op hoe u door de potentiële turbulentie van Q3 en Q4 kunt navigeren en hoe u zich het beste kunt voorbereiden op piekhandel.

Als u het meeste uit de drukke piekperiode van de handel wilt halen, moet u nu beginnen satisfied handelen. Down load hier de gids.