Waarom B2B-marktplaatsen nu een mainstream verkoopkanaal voor digitale handel zijn [Report]
De verkoop van de B2B-marktplaats steeg in 2021 satisfied 131 procent en bereikte $ 56,5 miljard, waarmee ze het snelst groeiende e-commercekanaal zijn, met een verwachte omzet van ongeveer $ 130 miljard in 2022, aangezien 57 procent van de B2B-kopers opmerkte dat ze meer kochten van digitale marktplaatsen tijdens de pandemie, volgens new vrijgegeven rapportgegevens. Digitale handel 360
De belangrijkste uitdagingen waarmee B2B-verkopers worden geconfronteerd vroeg in de verkoopcyclus
30 procent van de B2B-verkoopprofessionals heeft gezegd dat het verkrijgen van prospectgegevens om gesprekken te beginnen hun grootste uitdaging was, terwijl 38 procent opmerkte dat het personaliseren van verkooppresentatieberichten aan prospective customers hun belangrijkste pijnpunt was – twee van de vele bevindingen die interessant zijn voor B2B-marketeers in nieuw- onderzoeksgegevens vrijgegeven. MarketingProfs
Voor influencers/creators gaat het meer om passie dan om geld, blijkt uit een nieuwe studie
Werken fulfilled merken die hun waarden delen en een passie hebben voor een vakgebied werden gezien als de belangrijkste factoren voor succes als influencer of maker, terwijl 61 procent van de influencers opmerkte dat ze vinden dat merken het publiek van de influencer in gedachten moeten houden bij het aangaan van partnerschappen, volgens the latest gepubliceerde bevindingen van influencer-enquêtes. MediaPost
“Marketing gaat eigenlijk alleen maar over het delen van je passie.” — Michael Hyatt @MichaelHyatt Klik om te tweeten
Twitter begint fulfilled het testen van ‘CoTweets’ zodat gebruikers co-auteur zijn van tweets Reacties Feed
Het co-creëren van content kan eenvoudiger worden op Twitter met de nieuwe co-auteur-tweetfunctie van het platform, waarmee gebruikers andere openbare accounts die hen al volgen kunnen vragen om co-auteur van een tweet te worden – een nieuwe optie die momenteel wordt getest, Twitter onlangs aangekondigd. TechCrunch
Makers zullen een cruciale rol spelen in The Metaverse, suggereert een nieuwe studie
28 procent van de volwassenen in de VS en het VK zei dat ze de metaverse met vertrouwen kunnen beschrijven, terwijl 46 procent zei meer about de technologie te willen weten, en ongeveer 36 procent die opmerkte dat ze een metaverse-gebaseerd merkevenement zouden bijwonen – drie van de vele statistieken die van belang zijn voor B2B-marketeers in onlangs vrijgegeven onderzoeksgegevens. MediaPost
(Bron: 2022 B2B Influencer Promoting Onderzoeksrapport)
50% van de marketeers belemmeren ROI door te weinig te investeren in media, vindt Nielsen
Volgens nieuwe Nielsen Return-on-Expenditure (ROI)-rapportgegevens heeft influencer-promoting bovengemiddeld gepresteerd op het gebied van merkherinnering. de helft van de marketeers bleek niet genoeg in een kanaal te hebben uitgegeven om een maximale ROI te behalen. Marketing and advertising duik
MarTech blijft relatief stabiel op ongeveer een kwart van de middelenbudgetten van CMO’s
In 2022 zullen CMO’s 25,4 procent besteden aan marketingtechnologie, 23,7 procent aan bureaus en diensten, 25,7 procent aan betaalde media en ongeveer 24,9 procent aan arbeid, waarbij meer naar bureaus en betaalde media gaat dan in 2021, volgens recent gepubliceerde onderzoeksgegevens interessant voor digitale marketeers. Marketinggrafieken
Twitter laat nu alle gebruikers zichzelf ‘unmention’ in tweets
Twitter heeft een nieuwe functie uitgerold voor alle Twitter-gebruikers die het gemakkelijker maakt om ongewenste gesprekken op het system achter te laten, met de volledige lancering van een eerder beperkte take a look at. Twitter’s “unmention”-functie grijst de Twitter-manage van een gebruiker in gesprekken op het system en voorkomt dat de gebruiker opnieuw wordt getagd, zo heeft Twitter onlangs aangekondigd. TechCrunch
Spotlight op de millennial B2B-beslisser
Millennials zijn voor het eerst de meerderheid geworden als het gaat om de demografische samenstelling van de B2B-beslisser, en als groep hebben ze de neiging om aanzienlijk meer tijd te nemen om beslissingen te nemen dan die in de generatie Z en Child Boomer – twee van de vele interessante statistieken aan B2B-marketeers die zijn opgenomen in nieuw uitgebrachte rapportgegevens. B2B Internationaal
AAN DE LICHTE KANT:
Een luchtige blik op “Creatieve feed-back geven” doorway Marketoonist Tom Fishburne — Marktkoopman
Nieuwe studie vindt dat het twee weken open laten van het tabblad hetzelfde is als het lezen van een artikel – De moeilijke tijden
TOPRANK Promoting & KLANTEN IN HET NIEUWS:
- Lee Odden — 40 Social Media Promoting Offers voor de zakelijke omgeving van vandaag — EngageBay
- Lane R. Ellis — Profits enablement coaching, persona’s voor ontwikkelaars en interactieve advertising — vriend(in)
Heb je deze 7 days je eigen belangrijkste B2B-marketingnieuws gevonden? Als dat zo is, aarzel dan niet om ons dit te laten weten in de reacties hieronder.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deel te nemen aan het TopRank Promoting B2B-marketingnieuws van deze week, en we hopen dat je volgende week vrijdag terugkomt voor een nieuwe reeks van het meest actuele en relevante nieuws around de B2B- en digitale marketingindustrie. In de tussentijd kunt u volg ons op onze LinkedIn-paginaof bij @een grap uithalen op Twitter voor nog actueler dagelijks nieuws.