Licht schijnend op zomerse B2B-industrieverhuizers

Zomerse B2B-marketeers in beweging zakenmensen afbeelding

De zomer is in volle gang en het huidige B2B-marketinglandschap brandt helder met consistente veranderingen, vaak vergezeld van groei die zo snel gaat dat het moeilijk kan zijn om het volledig te waarderen, ongeacht het seizoen.

Al meer dan twee decennia is TopRank Marketing vereerd om een ​​brede selectie van ‘s werelds beste B2B-marketeers en grote merken te helpen naar een hoger niveau te tillen en verder te gaan dan alleen maar competitief te zijn, om zich te onderscheiden van de massa met een scala aan creatieve, bekroonde successen. In deze geest nemen we graag regelmatig de tijd om zakelijke marketeers, opinieleiders, influencers uit de sector, evenals onze eigen getalenteerde teamleden die recentelijk carrière hebben gemaakt, te feliciteren en te eren.

Wanneer B2B-marketeers nieuwe leiderschapsrollen op zich nemen, is het niet meer dan normaal om te zoeken naar betrouwbare bronnen om professionals in nieuwe posities te helpen om van start te gaan, en TopRank Marketing is blij een go-to B2B content en influencer marketingbureau te zijn geweest voor zoveel geweldige marketeers in nieuwe leiderschapsrollen. We zijn ook altijd op zoek naar influencers uit de B2B-technologiesector die vooruitgang boeken in hun carrière om mee samen te werken aan unieke contentsamenwerkingen.

We feliciteren onze zomerse gelukwensen aan onze B2B-technologie-industriepartners, klanten, medewerkers, vrienden en teamgenoten in deze zesde editie van B2B-marketeers in beweging.

Zomerse B2B-marketeers in beweging

Michelle Robbins
Michelle Robbins heeft een nieuwe functie ingenomen als business analytics manager bij LinkedIn*.

Focus op groeimogelijkheden, in organisaties met sterk leiderschap en toegang tot mentoren, en zoek een uitdaging in plaats van een titel. Ik heb er veel baat bij nieuwsgierig te zijn, mijn eigen capaciteiten uit te breiden door voortdurend te leren en me te richten op waar die nieuwsgierigheid me brengt.

Alex Paveli
Alex Paveli heeft een nieuwe functie ingenomen als senior productmanager — identiteit, bij Experian.

Wees niet bang om te leunen op uw interesses. Het vinden van de kruising van mijn interesses en vaardigheden heeft me het grootste succes gebracht.

Neal Schaffer
Neal Schaffer heeft een nieuwe functie ingenomen als hoofd marketing Bij Cheeki.

Als je de taal van moderne marketing wilt spreken, moet je de stem van de klant begrijpen. De enige manier om dat te doen, is door meer tijd te besteden aan het consumeren van exact dezelfde inhoud die ze consumeren. Het klinkt als een no-brainer, maar ik heb met veel bedrijven te maken gehad die weinig tot geen afstemming hadden tussen hun marketing en de stem van de klant, en als gevolg daarvan vonden ze het moeilijk om grip te krijgen op hun marketing.

Anna Henwood
Anna Henwood heeft een nieuwe functie ingenomen als CEO bij Stickybeak.

Het maakt niet uit in welke fase je je in je carrière bevindt, ik moedig je aan om heel duidelijk te zijn over wat je wilt zijn (in plaats van wat je wilt doen). Welk soort gedrag en ervaringen brengen je vreugde en energie? De functietitel en het bedrijf doen er niet toe als je deze hebt.

Scott Cowley
Scott Cowley is gepromoveerd tot universitair hoofddocent marketing Bij Universiteit van West-Michigan.

Ik vertel al mijn studenten digitale marketing om potentiële werkgevers te vragen hoe zij investeren in de opleiding van werknemers. Een bedrijf dat zijn mensen waardeert, zal ervoor zorgen dat ze door de beste worden opgeleid, zelfs als ze moeten reizen.

Katelyn Drake
Katelyn Drake heeft een nieuwe functie ingenomen als directeur bureaumarketing bij TopRank Marketing.

Wees authentiek. Wees open, eerlijk en trouw aan je eigen waarden. Een groeimindset hebben. Stop nooit met leren en onthoud dat elk obstakel kan worden gebruikt als een kans om initiatief te nemen, het goede voorbeeld te geven en anderen te laten zien waartoe jij en je team in staat zijn. Bouw je netwerk op. Omring je met mensen die je inspireren en die je zowel persoonlijk als professioneel voortdurend uitdagen, uitdagen en motiveren.

Adam Dunn
Adam Dunn heeft een nieuwe functie ingenomen als senior motion graphics / compositior / director in residence bij InfiniteWorld.

Videomarketing is intrigerend, omdat het real-life storytelling met zich meebrengt. De grootste factor in succesvolle video-inhoud is samenhang van visie.

Adam is een TopRank Marketing-alumni en was te zien in onze Break Free B2B Marketing-video-interview en podcastserie, in “Break Free B2B Series: Adam Dunn on Creating Blockbuster Video Content in B2B.”

Dave Lloyd
Dave Lloyd is gepromoveerd tot senior manager, SEO – document cloud bij Adobe.

Ik heb 6 jaar geleden een positieve carrièreswitch gemaakt – dagelijks dankbaar voor het leren, de uitdagingen, de verbindingen en de groei. Het draait allemaal om het leveren van klantwaarde door middel van innovatieve levering en sterk teamwerk.

Lauren Vaccarello
Lauren Vaccarello heeft een nieuwe functie ingenomen als chief marketing officer bij Salesloft.

Vrije tijd doet je herinneren waarom je in de eerste plaats van je carrière houdt. Ik hou van marketing en leidinggeven. Ik vind het geweldig om mensen te inspireren om verder te gaan dan ze dachten dat ze konden. Het beste aan vrije tijd is om je hersens te laten afdwalen. Ik dacht evenzeer na over waar ik trots op was als over dingen die ik anders zou doen. Ik vond het leuk om de vangrails eraf te halen, na te denken over grote vragen en ‘wat als’… Wat als ik mijn carrière totaal zou veranderen? Wat als ik echt verandering zou kunnen inspireren? Wat als ik het traject van het succes van een bedrijf wezenlijk zou kunnen beïnvloeden? Wat als ik elke erfenis zou kunnen achterlaten die ik wil?

Lindsay Schleisman
Lindsay Schleisman is gepromoveerd tot hoofd van de wereldwijde public relations bij Danfoss Power Solutions.

Het klinkt zo simpel, maar schrijf alles op wat je geleerd hebt ergens doorzoekbaar. Wanneer je vaardigheid laat zien nadat je een keer hebt verteld hoe je iets moet doen, zie je er niet alleen slim uit, maar laat je ook zien dat je de tijd van je collega’s respecteert.

Liz Gray
Liz Gray heeft een nieuwe functie ingenomen als social media manager bij NSW Department of Education.

Terwijl een stem alleen misschien stil is, creëren die stemmen samen een gebrul. En of het nu sport is, of een ander facet van de samenleving dat met onrecht wordt geconfronteerd, het is dat gebrul dat zal helpen om #breakthebias te doorbreken waar veel vrouwen tegenwoordig mee te maken hebben.

Meagan Dahl
Meagan Dahl is gepromoveerd tot strategisch adviseur bedrijfservaringen bij Humana.

Tom Treanor
Tom Treanor heeft een nieuwe functie ingenomen als chief marketing officer bij Snipp Interactive.

Ad-hoc, niet-aanhoudende en op spreadsheets gebaseerde influencer-marketingprogramma’s zullen uiteindelijk een grote verspilling van tijd en geld zijn! Om succesvol te zijn, moet u zich inzetten voor een duurzame strategie, gebruik maken van technologie en/of bureaus om het proces aan te sturen, en de impact meten en aanpassen terwijl u bezig bent.

Tom is een van de beste B2B-influencer-marketeers in onze geheel nieuwe 59 pagina’s Onderzoeksrapport voor influencer-marketing voor 2022en is meerdere keren vermeld op de TopRank Marketing-blog, waaronder in de Break Free B2B Marketing-video-interview en podcastserie, in “Break Free B2B Series: Tom Treanor on Perfecting B2B Marketing Personalisatie.”

Yuri Kleban
Yuri Kleban is gepromoveerd tot global product lead manager (partnerships) bij Google.

Travis Meeks
Travis Meeks is gepromoveerd tot vice-president marketing bij AnalyticsIQ.

Het maakt niet uit hoe groot het publiek is of hoeveel vertoningen er worden gegarandeerd, de meest succesvolle marketeers wenden zich nog steeds tot en vertrouwen op kwaliteitsgegevens om inzicht te krijgen in de harten en geesten van hun klanten en prospects om hun strategie te sturen.

Dank aan elk van deze leiders voor het helpen verbeteren van de B2B-marketingindustrie

We bedanken alle getalenteerde B2B-marketingprofessionals die we hier hebben genoemd en die onlangs zijn gepromoveerd of nieuwe functies in de branche hebben ingenomen, rijkelijk. We zijn er zeker van dat je zult stijgen en nieuwe hoogten zult bereiken als het gaat om de prestaties die je zult leveren in je nieuwe rollen.

U vindt de vorige editie van B2B-marketeers in beweging hier.

Als je op zoek bent naar een nieuwe verandering voor jezelf, bekijk dan zeker onze eigen lijst met actuele vacatures bij TopRank Marketing op onze carrièrepagina.

*LinkedIn is een klant van TopRank Marketing.