Minneapolis, Minnesota 30 juni 2022: Vandaag, Lake Just one heeft aangekondigd dat het doorway HubSpot is geaccepteerd voor een selectief Associate Scaled Onboarding (PSO)-programma dat alleen op uitnodiging beschikbaar is.
PSO is een nieuw gecreëerd accreditatieprogramma van HubSpot, ontworpen om hun klanten te voorzien van zorgvuldig geselecteerde, strategische associates die organisaties kunnen helpen om het meeste uit hun HubSpot-ervaring te halen.
Deze exclusieve accreditatie bouwt voort op het momentum dat eerder dit jaar begon toen Lake A person de Diamond HubSpot Option Lover-position behaalde, intern fulfilled het HubSpot-crew sprak tijdens de 2022 Kick-Off more than de groei die ze hebben gezien in de vraag naar het HubSpot CRM-platform, en had ook een circumstance analyze op de HubSpot-website.
“We zijn ongelooflijk nederig dat we doorway HubSpot zijn gevraagd om deel te nemen aan dit programma en zijn verheugd om onze relatie fulfilled onze associates daar te verdiepen”, zegt Ryan Ruud, oprichter en CEO van Lake One particular. “Het leveren van directe onboarding-providers aan HubSpot-klanten fulfilled hun keurmerk is een enorm blijk van vertrouwen in het staff hier bij Lake One particular. ”
Met de PSO Onboarding Accreditatie kunnen bedrijven die voor het HubSpot CRM-platform kiezen, weten dat ze samenwerken achieved een doorgelichte en vertrouwde companion voor hun onboarding.
Above Lake One particular
Minneapolis, MN Based Lake A person, is een moderne marketingpartner die zakelijke impact voor B2B-bedrijven stimuleert doorway middel van verkoop- en marketingtransformatie. Hun staff integreert (virtueel) in klantorganisaties om strategische begeleiding en palms-on werk te bieden. Satisfied Lake A person krijgen klanten deskundige hulp bij het implementeren van hun tech-stack en het opschalen van vraaggeneratie met information- en prestatiemarketing. Lake One helpt klanten hun inspanningen te verfijnen op foundation van hun unieke zakelijke behoeften, doelen en realtime klantbetrokkenheid.