Hoe uw merk kan winnen op Prime Day, zelfs als u niet op Amazon verkoopt

Hoe uw merk kan winnen op Prime Day, zelfs als u niet op Amazon verkoopt

Het is weer die tijd van het jaar. Jeff Bezos Working day Amazon Key Working day(s) zijn terug, van 12-13 juli fulfilled discounts voor alles waarvan je niet wist dat je het nodig experienced totdat je het in de uitverkoop zag fulfilled 20% korting. Hoewel het nog te bezien is hoe de aanhoudende logistieke achterstanden voor Amazon-verkopers de verkoop zullen beïnvloeden, zijn er volgende maand volop kansen voor eCommerce-merken, zelfs als ze helemaal niet deelnemen aan Key Working day of in het ecosysteem van Amazon.

Volgens Adobe verhoogden shops fulfilled een jaarlijkse omzet van minder dan $ 10 miljoen hun omzet met 21% tijdens Amazon’s 2021 Key Working day op een controledag in dezelfde maand. Grotere stores deden het nog beter, met een stijging van 29% vorig jaar.

Ongeacht de grootte van uw eCommerce-operatie en of u al dan niet een winkel op Amazon heeft, er zijn een paar manieren waarop u een voorsprong kunt nemen op de concurrentie en kunt profiteren van Primary Day:

Verbeter uw zoekmarketing. Alles. Misschien is de gemakkelijkste manier om van Key Working day te profiteren, het verhogen van merk-, concurrent- en niet-merkgebonden zoekmarketingbudgetten terwijl u zowel aanval als verdediging speelt tijdens de gefabriceerde eCommerce-vakantie.

Aan de organische kant van de dingen, zorg ervoor dat al uw pagina’s met de leading-10 van zoekwoorden de juiste phone-to-actions hebben. Dit is een standaard finest observe, maar als er ooit een tijd was om een ​​agressievere connect with-to-action uit te proberen, dan is het volgende maand.

Synchroniseer je Key Day-strategie fulfilled je influencers. Key Working day is het perfecte instant om wat advertentiebudget op de witte lijst te zetten en gecoördineerde promoties uit te voeren terwijl mensen al tijd besteden aan winkelen.

De meeste marketing and advertising voor daadwerkelijke Key Working day-promoties is beperkt tot Amazon en betaalde sociale advertenties, dus in de markt voor aandacht is het een leuke “koop laag”-kans om op Black te lijken. Friday / Cyber ​​Monday by using veel betaalde kanalen.

Upsell, upsell, upsell.

Een sterk retentiemarketingspel biedt geweldige mogelijkheden om uw AOV te verhogen through uw welkomst-, verlaten winkelwagentje, bladeren doorway verlaten en article-aankoopstromen. Tijdelijke bundels die lijken op wat sommige verkopers tijdens Key Day op Amazon aanbieden, zullen ook goed werken via e-mail- en sms-campagnes.