Hoe een nieuwe site ouders helpt bij het vinden van babyvoeding

Nicole Smith

We hebben allemaal gehoord around de tekort aan babyvoeding in de VSen hoewel veel Amerikanen machteloos waren om er iets aan te doen, zijn sommigen eigenlijk goed uitgerust om te helpen.

Een goed voorbeeld is Gabe Wight, die voor Domo-klant werkt Webata, dat gegevens verzamelt waarmee shops hun digitale activiteiten beter kunnen analyseren. Met andere woorden, Webata is een databedrijf, wat betekent dat het ook in staat is om gegevens te verzamelen die ouders kunnen helpen bij het vinden van de babyvoeding die ze nodig hebben. Toen Gabe dit eenmaal besefte, ging hij naar de races.

Voor hem was het challenge persoonlijk zijn eigen neef heeft een gespecialiseerde formule nodig. En voor een tijd, althans, die formule was schaars. Maar fulfilled de gegevens die Gabe kon verzamelen en het system dat hij kon gebruiken om die gegevens te synthetiseren (Domo), slaagde hij erin om snel bevindingsformule.orgdie in feite een verzameling filterbare grafieken en kaarten bevat waarmee gebruikers gemakkelijk kunnen identificeren welke winkels, op welke locaties, een formule in hun schappen hebben.

Wij bij “Domo at Details” speelden een ondergeschikte rol bij het vinden vanformula.org’s ontwikkeling door een paar visualisaties aan te passen – een oefening, moet ik zeggen, die diende als een goede herinnering om echt na te denken in excess of de persona waarvoor je een gegevens bouwt visualisatie. De persona van een ouder die op zoek is naar een specifieke formule is heel anders dan die van iemand die alleen traits probeert te begrijpen.

De hoofd-/homepagina op Findingformula.org richt zich op de bovenliggende persona satisfied locatie- en productinformatie, compleet met back links naar de web sites van stores die formule op voorraad hebben. Maar er is ook een Formule Stat Tracker-paginadat meer de nadruk legt op tendencies in de beschikbaarheid van babyvoeding.

De Components Stat Tracker-pagina is geweldig omdat je echt in het onderwerp kunt duiken en inzicht kunt krijgen in hoe bijvoorbeeld de voorraad babyvoeding in de loop van de tijd is verschoven – en dat is precies wat de volgende grafiek die we van die pagina hebben gehaald, laat zien:

De trends waarschuwden ons ook dat er op 12 juli 2022 een grote voorraaddaling was. De originele pagina gaf ons niet veel aspects above waarom dat gebeurde, dus we hebben een snelle Magic ETL gemaakt, zodat gebruikers veranderingen in het voorraadpercentage van 7 dagen eerder konden analyseren (zie onderstaande grafieken).

Het hebben van een dergelijke berekening maakt het mogelijk om naar staten, merken en zelfs individuele producten te kijken om te proberen te begrijpen wat druppels (en mogelijk sprongen) zou kunnen veroorzaken. U kunt zien dat het merk Mother and father Choice en het item Nutramigen Hypoallergenic Method de grootste bijdrage leverden aan de daling die we hierboven zagen.




Next Post

Een nadere blik op implementatieautomatisering

Tijd terugnemen Een van de grootste dingen van WordPress is hoe gemakkelijk het te gebruiken is. Aan de andere kant voelen veel gebruikers vanwege deze eenvoud niet de drang om uit hun comfortzone te stappen en nieuwe dingen te leren. Deployment-automatisering is vaak een van die dingen die worden weggelaten. […]