B2B-klantreizen die beginnen op beoordelingssites zijn aanzienlijk korter
B2B-aankooptrajecten duren gemiddeld 192 dagen, en dalen fulfilled 63 procent wanneer een koper voor het eerst call maakt met een beoordelingswebsite, terwijl het koopproces aanzienlijk langer is dan gemiddeld wanneer initial-contact-kanalen sociale of betaalde media zijn – drie van de verschillende bevindingen die van belang zijn aan B2B-marketeers in nieuw vrijgegeven rapportgegevens. MarTech
Waarom personalisatie belangrijker dan ooit is voor merken [Report]
62 procent van de consumenten heeft gezegd dat merken die geen gepersonaliseerde ervaringen bieden hun loyaliteit zullen verliezen, een cijfer dat zeven procent hoger ligt dan in 2021, terwijl ongeveer 63 procent zei dat ze het goed vinden satisfied merkpersonalisatie-inspanningen zolang ze vrijwillig gedeelde gegevens uit het eerste deel, volgens current vrijgegeven onderzoeksgegevens. SmartBrief
Voor veel Amerikanen moet vertrouwen in bedrijven worden verdiend
54 procent van de Amerikaanse volwassenen heeft het vertrouwen in een bedrijf of merk verloren, en 42 procent is overgestapt op een product van een concurrent, in een omgeving waar 42 procent zegt dat ze bedrijven vertrouwen en 39 procent zegt dat ze dat niet doen – vier van de bevindingen vervat in onlangs vrijgegeven onderzoeksgegevens die van belang zijn voor digitale marketeers. Marketinggrafieken
“We denken vaak aan vertrouwen in een consumentencontext, maar het is net zo kritisch – en zelfs complexer – bij B2B-aankopen.” — Dara Schulenberg @dschulenberg van @awscloud Klik om te tweeten
Nieuwe inzichten benadrukken de beste tijden om in 2022 op Fb en Twitter te posten
Als het gaat om de beste tijden om te posten op sociale-mediaplatforms Twitter en Facebook, werden dinsdag en woensdag gezien als de beste Twitter-postdagen voor betrokkenheid, satisfied zondag als de slechtste, terwijl dinsdagen om 12.00 uur en doordeweeks om 3.00 uur bovenaan Facebook wereldwijde betrokkenheid tarieven, volgens onlangs vrijgegeven Sprout Social-gegevens. Sociale media vandaag
Rapport: 94% van de consumenten wil controle above de informatie die ze met bedrijven delen
85 procent van de marketeers zei dat vertrouwen en transparantie rechtstreeks verband houden met de return-on-financial investment (ROI) van advertentie-uitgaven, en 88 procent zei zich zorgen te maken more than de wetgeving inzake gegevensprivacy – twee van de verschillende statistieken die van belang zijn voor B2B-marketeers in het onlangs uitgebrachte enquêtegegevens. VentureBeat
YouTube BrandConnect lanceert pakketten achieved merkshorts in de VS na succesvolle pilots
Google’s YouTube-videoplatform heeft een reeks nieuwe merkadvertentie-opties uitgerold achieved de lancering van een uitgebreid YouTube BrandConnect-aanbod, inclusief meer korte en lange videomogelijkheden en een betere integratie fulfilled aanvullende Google-advertentieservices, zo kondigde de zoekgigant onlangs aan. MediaPost
Wie neemt de beslissingen over verdiende media-uitgaven?
Als het gaat om het nemen van beslissingen above verdiende media-uitgaven, heeft ongeveer 34 procent van de public relations-industry experts gezegd dat hun CEO de beslisser is, waarbij 15 procent de PR- en communicatiemedewerkers op bedrijfsniveau aanwijst, en 12 procent zegt dat bedrijfsmarketeers, volgens onlangs – enquêtegegevens vrijgegeven die van belang zijn voor online marketeers. Marketinggrafieken
Instagram breidt toegang tot rolsjablonen uit, voegt nieuwe muziekaanbevelingen toe voor rolclips
Instagram, eigendom van Meta, heeft een uitgebreide uitrol gelanceerd van korte videosjablonen voor gebruikers van de Reels-videofuncties, waardoor marketeers een gemakkelijkere manier krijgen om de korte videofunctie te gaan gebruiken, inclusief sjablonen op foundation van trending information, zo heeft Instagram onlangs aangekondigd. Sociale media vandaag
Invloed van inflatie op advertentie-uitgaven gedetailleerd in Merkle-rapport
57 procent van de Amerikaanse senior marketeers heeft gezegd dat ze de uitgaven voor betaald zoeken jaar op jaar zullen verhogen, terwijl 45 procent zijn bezorgdheid uitte in excess of het verkrijgen van nauwkeurige prestatierapportagegegevens te midden van privacyregelgeving – twee van de vele statistieken die van belang zijn voor digitale marketeers in het onlangs uitgebrachte Merkle-rapportgegevens. Zoekmachine Journaal
Rapport stelt large dat adverteerders die onvoldoende zijn opgeleid, een ‘Chief Media Officer’ moeten hebben
73 procent van de reclamemanagers vond hun investering in mediatraining voor adverteerders enigszins onbevredigend, terwijl hetzelfde share opmerkte dat adverteerders zouden moeten investeren in een functie van chief media officer, terwijl een gebrek aan funds als een groot obstakel werd gezien, en de snelstgroeiende training gebied was het oplossen van capaciteitslacunes, volgens onlangs vrijgegeven onderzoeksgegevens. MediaPost
AAN DE LICHTE KANT:
Een luchtige blik op “vrienden, supporters en volgers” door Marketoonist Tom Fishburne — Marktkoopman
Het is niet te laat om de metaverse te redden – Bedrade
TOPRANK Marketing & KLANTEN IN HET NIEUWS:
- Lee Odden — 5 manieren waarop inhoud helpt bij het creëren van een betere gebruikerservaring — Zoekmachine Land
- Joshua Nite — ABM-reduce van Ted Lasso, koopprocessen van klanten en gidsen voor sociale media — — vriend(in)
Ben je deze week je eigen best B2B-marketingnieuws tegengekomen? Als dat zo is, aarzel dan niet om ons dit te laten weten in de reacties hieronder.
Bedankt voor uw deelname aan het TopRank Internet marketing B2B-marketingnieuws van deze 7 days, en we hopen dat u volgende week vrijdag weer terugkomt voor een nieuwe selectie van het meest actuele en relevante nieuws around de B2B- en digitale marketingindustrie. In de tussentijd kunt u volg ons op onze LinkedIn-paginaof bij @een grap uithalen op Twitter voor nog actueler dagelijks nieuws.