5 Microsoft Dynamics 365 Remote Assist-functies

8 manieren om een ​​succesvol virtueel teambuilding-evenement te organiseren » Vreugdevuur voor kleine bedrijven

Hier zijn 5 handige Microsoft Dynamics 365 Remote Assist-functies die u moet kennen.

  1. Groepsoproepen

Volgens het ontwikkelingsteam van Microsoft was een functie voor groepsoproepen de meest gevraagde functie. Dit benadrukt het belang dat bedrijven en gebruikers voelden over de noodzaak om met elkaar samen te werken. Met Remote Assist-groepsoproepen kunnen maximaal 50 experts of gebruikers deelnemen aan het gesprek en volledige toegang tot Remote Assist-functies hebben, zoals annotaties. Verschillende scenario’s om deze functie te gebruiken, omvatten onderhoud met meerdere experts, inspecties en door virtuele instructeurs geleide trainingen.

  1. Bellen tussen bedrijven

Bellen tussen bedrijven was een andere belangrijke functie die aan Remote Assist werd toegevoegd. De mogelijkheid om verbinding te maken en samen te werken met anderen binnen het bedrijf is geweldig, maar zonder bellen tussen verschillende bedrijven zou het de helft van het doel van Remote Assist tenietdoen. Nu kunnen bedrijven die voor het goede en de service afhankelijk zijn van leveranciers, altijd hetzelfde implementeren, vanaf elke locatie samenwerken voor optimale capaciteit. Bedrijven die bang zijn om externe links te delen, kunnen de functie voor eenmalige oproeplinks gebruiken om ervoor te zorgen dat oproepen voldoen aan de privacy- en beschermingsregels van het bedrijf.

  1. Chatfunctie

Sommige gebruikers vergeten dat de HoloLens in wezen een Windows-computer op het hoofd is en dat Remote Assist een verbeterde versie is van de oproep van een team. Gebruikers hebben volledige chatfunctionaliteit en stellen hen in staat om te communiceren net zoals op een desktop of mobiel. De belangrijkste voordelen van de chatfunctie binnen Remote Assist zijn dat gebruikers nog steeds kunnen samenwerken in luidruchtige omgevingen als ze niet met elkaar kunnen praten. Gebruikers kunnen links naar websites, afbeeldingen voor visuals en pdf-handleidingen delen voor extra hulp.

  1. Vastleggen van activa

Hoewel het geen specifieke Remote Assist-functie is, kunnen gebruikers met de HoloLens foto’s maken en video’s opnemen. Omdat gebruikers handsfree zijn, maakt een eenvoudig vocaal commando een foto van het gezichtsveld of start een video-opname. Eenmaal voltooid, slaat de HoloLens de opname automatisch op in het OneDrive-cloudaccount van de gebruiker. Hierdoor kunnen gebruikers vastgelegde activa rechtstreeks vanaf de HoloLens, desktop of mobiel naar anderen verzenden. Het vastleggen van activa is geweldig voor toekomstig gebruik, maar helpt bedrijven ook om on-demand trainingen en een activabibliotheek te ontwikkelen.

  1. Scherm delen

De vijfde functie zijn de schermdeelmogelijkheden van Remote Assist. Net als bij een teamoproep kunnen gebruikers hun scherm delen met de HoloLens-gebruiker en ze door procedures leiden, video’s afspelen of websites delen. Als een bestand of video te groot is om via chat te verzenden, kunnen gebruikers hun scherm delen en de HoloLens-gebruikers laten zien waar ze naar moeten kijken.