4 redenen waarom uw bedrijf in gevaarlijk afval misschien moeite heeft om te groeien

Als u niet weet waarom uw bedrijf in gevaarlijk afval worstelt om te groeien, zijn hier vier mogelijke boosdoeners:

  1. Je hebt je website al jaren niet meer bijgewerkt
  2. Je wist niet dat online zoeken de manier is waarop bedrijven nu gevonden worden
  3. Je hebt geen systeem ontwikkeld voor online leadgeneratie
  4. Je hebt niet geïnvesteerd in marketing

Als deze redenen achter het gebrek aan groei van uw bedrijf u bekend voorkomen, bent u niet de enige. Bedrijven voor gevaarlijk afval vertrouwen al jaren op ouderwetse websites en mond-tot-mondreclame voor leads. De tijden zijn echter veranderd en bedrijven die diensten voor gevaarlijk afval nodig hebben, wenden zich tot internet om de hulp te vinden die ze nodig hebben.

Het goede nieuws is dat u deze barrières kunt overwinnen, kunt profiteren van moderne marketingstrategieën en uw bedrijf kunt laten groeien.

Verouderde website

Naarmate meer bedrijven hulp zoeken bij hun beheer van gevaarlijk afval, is het belangrijk ervoor te zorgen dat uw website is ontworpen voor het genereren van leads. Als u uw website al jaren niet heeft bijgewerkt, loopt u mogelijk potentiële klanten mis.

Een van de meest voorkomende fouten die bedrijven voor gevaarlijk afval maken met hun websites gebruikt ze als informatieve sites … denk aan brochure of zelfs menu.

Als het uw doel is om potentiële klanten aan te trekken, is deze benadering van websiteontwerp achterhaald. Gevaarlijke afvalstoffenvraagstukken zijn complex en opdrachtgevers willen weten hoe u hun problemen vakkundig kunt oplossen. Als uw website de uitdagingen van uw doelgroep niet aangaat, heeft u een website gebouwd die “ME”-gericht is. Met andere woorden, het draait allemaal om jou. U heeft een website nodig die “klantgericht” is en gericht is op het oplossen van de problemen van uw doelgroep en het voor hen gemakkelijk maken om zaken met u te doen.

WANT, als potentiële klanten niet snel kunnen vinden wat ze zoeken, gaan ze verder. De meeste websitebezoekers besteden ongeveer 15 seconden aan het bekijken van een website. Als ze niet hebben gevonden wat ze zoeken of niet betrokken zijn, gaan ze weg. U heeft die korte tijd om de zorgen van uw klanten aan te pakken en hen een oplossing voor te stellen.

Een ander veelvoorkomend probleem is dat verouderde websites niet goed zijn ingesteld voor: leadgeneratie. Een teken dat een website niet is opgezet voor het genereren van leads, is dat deze niet genoeg CTA’s gebruikt.

Wat zijn CTA’s? CTA’s, of call-to-actions, leiden bezoekers rechtstreeks naar de inhoud die u wilt dat ze zien en de lead capture-formulieren die hun informatie verzamelen. Zodra u de informatie van potentiële klanten heeft verzameld, kunt u ze blijven voeden met waardevollere inhoud totdat ze klaar zijn om contact met u op te nemen en mogelijk klant te worden.

Hier is een voorbeeld van hoe een CTA eruit ziet:

redenen waarom uw bedrijf in gevaarlijk afval worstelt om te groeien

Vaak plaatsen bedrijven voor gevaarlijk afval een CTA voor “Contact” onderaan hun homepage. Als potentiële klanten echter nog niet klaar zijn om uw hulp in te roepen, bent u de mogelijkheid kwijtgeraakt om hun informatie vast te leggen en hen waardevolle inhoud te bieden die hen kan helpen bij hun beslissing.

Elke keer dat u een blog publiceert op de site van uw bedrijf voor gevaarlijk afval, een e-mail verzendt of een video uploadt, moet u een CTA opnemen die bezoekers rechtstreeks naar een aanbieding leidt die relevant is voor de informatie in dat inhoudsstuk. Als u bijvoorbeeld schrijft over ontvlambare stoffen, voeg dan een CTA toe die linkt naar een bestemmingspagina waar de potentiële klant een veiligheidschecklist voor het omgaan met ontvlambaar afval kan downloaden.

Hoe bedrijven nu gevonden worden

Het maakt niet uit hoe ervaren uw bedrijf met gevaarlijk afval is. Als u vertrouwt op marketingmethoden zoals ‘mond-tot-mondreclame’, loopt u kansen mis om leads te genereren en uw bedrijf te laten groeien.

Het is een feit dat online zoekopdrachten de manier zijn waarop bedrijven tegenwoordig worden gevonden … zelfs op lokaal niveau. In feite, volgens Hubspotis 46% van alle Google-zoekers op zoek naar lokale informatie en 97% van de mensen leert online meer over een lokaal bedrijf dan waar dan ook.

Het is van cruciaal belang dat uw bedrijf aanwezig is op Google. Uw website moet worden geoptimaliseerd om de zichtbaarheid van Google Zoeken bij uw doelgroep te vergroten en tegelijkertijd ervoor te zorgen dat de gebruikerservaring aansluit bij zowel de verwachtingen van de klant als de bedrijfsdoelen.

EEN Google Bedrijfsprofiel is een manier om uw aanwezigheid op Google te vergroten. Een Google Bedrijfsprofiel is een gratis tool die van invloed is op hoe uw bedrijf wordt weergegeven op Google Zoeken en Maps. U kunt ook contact leggen met klanten, uw services vermelden en updates plaatsen.

redenen waarom uw bedrijf in gevaarlijk afval worstelt om te groeien

Een andere manier om te bepalen hoe uw bedrijf met gevaarlijk afval presteert op Google, is door verkeersanalyses te analyseren. Veel bedrijven hebben geen idee hoeveel mensen naar hun diensten zoeken en hoe vaak. Ze hebben ook geen idee waar hun verkeer (en dat van hun concurrenten) vandaan komt, hoe het binnenkomt, waar zoekers naartoe gaan op uw site en hoe lang ze blijven.

Zorg ervoor dat de trackingcode van Google Analytics is ingesloten in uw website en stel specifieke doelen in voor toekomstige analyse.

Een systeem voor online leadgeneratie

Als uw website geen leads voor uw bedrijf genereert, komt dat omdat deze niet is ingesteld om potentiële leads vast te leggen.

Wanneer mensen online hulp zoeken, onderzoeken ze meestal een probleem dat ze hebben of zoeken ze onmiddellijke hulp. Als ze uw website vinden via een online zoekterm, hoe zult u deze potentiële lead dan vastleggen?

Dit is het begin van je salesfunnel. Een potentiële lead is om een ​​specifieke reden op uw website terechtgekomen, dus u heeft een trechtersysteem nodig dat is ontworpen om die lead vast te leggen en te koesteren bij een klant.

Beschouw uw trechtersysteem als drie fasen: bewustzijn, overweging en beslissing.

  • Bewustzijnsfase: Deze fase doet zich voor wanneer de koper een probleem heeft en symptomen van dit probleem ervaart. Ze zijn zich ervan bewust dat er een probleem bestaat en zijn daarom begonnen met het verzamelen van de eerste informatie die ze nodig hebben om hun probleem op te lossen.
  • Overwegingsfase: De overwegingsfase vindt plaats wanneer kopers zich ertoe hebben verbonden hun probleem op te lossen. Ze zijn begonnen met het overwegen van opties om het op te lossen.
  • Beslissingsfase: Tijdens de beslissingsfase evalueren kopers hun opties en beslissen ze over de juiste aanbieder om hen te helpen met de oplossing.

Een eerste aanbieding op uw website is nodig in de Awareness Stage. Een aanbieding is een stuk inhoud dat door een potentiële klant van gevaarlijk afval als hoog in waarde wordt beschouwd. Voorbeelden van aanbiedingen in de bewustwordingsfase zijn:

  • eBooks
  • Presentaties
  • Controle lijsten
  • witte papieren
  • Hulpmiddelen
  • Videos
  • Webinars

Zodra u een aanbieding heeft ontwikkeld, moet u ervoor zorgen dat deze een eigen bestemmingspagina op uw website heeft. Stuur klanten niet naar uw startpagina waar ze kunnen verdwalen in afleiding die op uw normale websitepagina’s kan voorkomen. Stuur ze in plaats daarvan naar een speciale bestemmingspagina waar u informatie over de prospect kunt vastleggen in ruil voor de aanbieding.

Hoe krijg je klanten naar de landingspagina? Via de CTA’s die we hierboven hebben besproken.

Om uw prospects door uw trechter te loodsen, moet u ze koesteren door hoogwaardige, gerichte inhoud te bieden die hen omzet van de bewustzijnsfase naar de overwegingsfase en uiteindelijk naar de beslissingsfase. Voorbeelden van inhoud die uw leads door het proces kan leiden, zijn onder meer:

  • Casestudy’s
  • Vergelijkingsgidsen
  • Webinars
  • Masterclasses
  • Workshops
  • Videoserie
  • Gratis proefversies met coachingvideo’s
  • Gratis offerte

Een goed trechtersysteem moet uw prospects iets waardevols leren, uw geloofwaardigheid als bedrijf voor gevaarlijk afval vergroten, prospects informeren over kwesties met betrekking tot gevaarlijk afval en helpen een verbinding tussen u en de prospect tot stand te brengen.

Onthoud dat uw website de eerste indruk is van uw bedrijf dat potentiële leads zullen zien. Ontwerp het rond hun behoeften, niet de uwe, bied boeiende inhoud en opties om hun informatie vast te leggen en u zult zien dat nieuwe klanten uw verkooptrechter binnenkomen.

redenen waarom uw bedrijf in gevaarlijk afval worstelt om te groeien

Investeren in marketing

Hoewel sommige bedrijven marketing als een kostenpost zien, is het belangrijk om het als een verstandige zaak te zien investering.

Degenen die het als een kostenpost beschouwen, of erger nog als onnodig, maken doorgaans geen budget voor marketing. Ze hebben waarschijnlijk ook geen hulp gekregen van een marketingbureau dat gespecialiseerd is in de sector van gevaarlijk afval.

Aan de andere kant begrijpen bedrijven die marketing als een investering zien dat ze, om hun activiteiten op het gebied van gevaarlijk afval te laten groeien, voortdurend moeten investeren in het creëren van nieuwe leads en nieuwe klanten.

Dus wat staat er meestal in de weg om marketing als een investering te zien in plaats van als een uitgave?

  • Overleefmodus versus bloeimodus: Bedrijven die worstelen om te overleven, zullen wat geld uitgeven aan marketing, maar stoppen zodra ze een paar leads binnenhalen. De Thrive-modus vereist geduld en doorzettingsvermogen. Beslissingen weerspiegelen zowel korte- als langetermijndenken.
  • Waargenomen waarde versus marketingkosten: De waarde van een effectief marketingplan gaat veel verder dan de kosten. Een bedrijfseigenaar kijkt misschien alleen naar de kosten van het genereren van een marketingplan, maar ziet niet in hoe het een bedrijf helpt zijn doelen op de lange termijn te bereiken.
  • Onrealistische verwachtingen: Het is normaal om snel resultaten te willen, maar onmiddellijke resultaten krijgen kan een uitdaging en onrealistisch zijn. Dit kan ertoe leiden dat sommige bedrijven afzien van marketinginspanningen. De meest effectieve marketingstrategieën zijn echter marathons, geen sprints.
  • Eerdere mislukte pogingen: Als een bedrijf in het verleden is afgebrand, is de kans kleiner dat het er weer in springt en een marketingbureau vertrouwt. Werken met een marketingbedrijf dat net zo veel in uw succes investeert als u, kan helpen om die pijnlijke herinneringen uit te wissen.

Met de voortdurend evoluerende regelgeving voor gevaarlijk afval en de toenemende behoefte aan diensten voor gevaarlijk afval, zonder de juiste marketinghulp, loopt u mogelijk kansen mis om uw bedrijf te laten groeien.

EEN marketingbureauvooral een die zich richt op inkomende marketing en ervaring heeft met het werken met bedrijven voor gevaarlijk afval zoals die van u, kan een aanzienlijke waarde voor uw bedrijf opleveren. De beste marketingbureaus zullen bijvoorbeeld:

  • Ervaring bieden bij het uitvoeren van een plan dat geschikt is om uw doelen als bedrijf voor het beheer van gevaarlijk afval te bereiken
  • Voer uw marketingplan onmiddellijk uit met zowel korte- als langetermijndoelen in gedachten
  • Voorkomen dat u uw huidige medewerkers gebruikt om marketinginspanningen te beheren en af ​​te handelen
  • Voorkom extra overhead bij het aannemen van nieuwe medewerkers, inclusief salarissen en secundaire arbeidsvoorwaarden

Houd er ook rekening mee dat wanneer u een marketingbureau inhuurt, de overheid u toestaat om 100% van de marketingkosten af ​​te trekken die worden gebruikt om klanten te genereren of te behouden.

Misschien wel een van de beste redenen om met een marketingbureau samen te werken, is dat u zich kunt concentreren op het runnen van de activiteiten van uw bedrijf. U hoeft zich geen zorgen te maken over het jongleren met uw huidige taken met het uitvoeren van een marketingplan of het aansturen van marketingpersoneel.

Het op de markt brengen van uw bedrijf voor gevaarlijk afval kan een ingewikkelde of uitdagende taak lijken. Toch is het een belangrijk onderdeel van uw bedrijf en noodzakelijk om uw bedrijf voor gevaarlijk afval consequent te laten groeien en bloeien.

een inbound marketingbureau inhuren